Coș
Coșul este gol
Coșul de cumpărături este gol. Nu este păcat?
RETURUL PRODUSELOR
Cumpărătorul are dreptul de a returna bunurile în termen de 14 zile, fără a indica un motiv, și este obligat să livreze bunurile pe cheltuiala sa la adresa de mai jos. Cumpărătorul este răspunzător față de vânzător doar în cazul diminuării valorii bunurilor care rezultă din manipularea bunurilor într-un mod diferit de cel impus de natura și caracteristicile acestora. Acest lucru nu se aplică în cazul în care vânzătorul nu a dezvăluit informațiile cumpărătorului în conformitate cu § 1820 alineatul (1) litera (f). Vânzătorul are dreptul la rambursarea costurilor asociate cu readucerea bunurilor la starea lor inițială. (1) În cazul în care cumpărătorul se retrage din contract, toate sumele de bani, inclusiv costurile de livrare, primite de la acesta în temeiul contractului îi sunt rambursate în același mod, fără întârzieri nejustificate, dar nu mai târziu de paisprezece zile de la retragere. Fondurile primite vor fi returnate cumpărătorului în alt mod numai dacă acesta este de acord cu acest lucru și dacă nu apar costuri suplimentare. (2) În cazul în care cumpărătorul a ales o altă metodă de livrare decât cea mai ieftină metodă de livrare oferită de vânzător, vânzătorul rambursează cumpărătorului costul de livrare a bunurilor în cuantumul corespunzător celei mai ieftine metode de livrare oferite. (3) Vânzătorul rambursează cumpărătorului costurile de returnare a bunurilor în cazul în care vânzătorul nu a notificat consumatorul cu privire la obligația de a suporta aceste costuri în conformitate cu § 1820 alineatul (1) litera (g). (4) În cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de vânzare-cumpărare, vânzătorul nu este obligat să restituie cumpărătorului fondurile primite înainte ca acesta să îi livreze bunurile sau să dovedească faptul că a trimis bunurile către vânzător.
REGULAMENTUL PRIVIND RECLAMAȚIILE
Răspunderea pentru deteriorarea bunurilor trece la cumpărător în momentul primirii bunurilor de la transportator. La primire, verificați întotdeauna coletul cu atenție pentru a vă asigura că este complet, că ambalajul nu este deteriorat și conținutul corespunde comenzii. Eventualele piese lipsă, ambalaje deteriorate etc. trebuie să fie reclamate direct la transportator în momentul primirii coletului. Vă rugăm să ne anunțați despre orice alte nereguli ale expedierii imediat prin e-mail (info@gigaly.ro), dar nu mai târziu de 48 de ore de la livrare. Bunurile sunt acoperite de o perioadă de garanție de 2 ani, care nu se aplică în cazul defectelor cauzate de uzură, manipulare necorespunzătoare sau deteriorări mecanice. Reclamația va fi soluționată fără întârzieri nejustificate, în termen de cel mult 30 de zile calendaristice de la data depunerii acesteia. Vânzătorul transmite cumpărătorului o confirmare a datei și a modalității de soluționare a reclamației, inclusiv confirmarea oricăror reparații și a duratei acestora, sau o justificare scrisă pentru respingerea reclamației. Vă rugăm să trimiteți bunurile care fac obiectul reclamației la adresa de mai jos, împreună cu comanda dvs. și o descriere exactă a defectului. Fără aceste detalii, reclamația nu poate fi evaluată și procesată, și deci va fi returnată cumpărătorului.
Exceptând cazul în care nu ați convenit cu noi altfel în prealabil, vă rugăm să trimiteți, dacă se poate, pachetul complet, inclusiv accesoriile. Vă rugăm să trimiteți bunurile returnate sau reclamate la adresa:
Czech Trade intermediaries s.r.o.,
CUI: 11758848,
Kaprova 42/14, 11000 Praha, Cehia
Soluționarea extrajudiciară a litigiilor consumatorilor
În cazul în care între vânzător și consumator apar litigii ale consumatorilor în temeiul contractului de cumpărare sau al unui contract de prestări de servicii, care nu poate fi soluționat de comun acord, consumatorul poate înainta o propunere de soluționare extrajudiciară a unui astfel de litigiu către entitatea desemnată pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor de consum, care este Autoritatea cehă de inspecție comercială.
Autoritatea cehă de inspecție comercială Inspectoratul central - Departamentul ADR
Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, Email: adr@coi.cz Web: adr.coi.cz
Acești Termeni și condiții intră în vigoare la data de 21.8.2023
Comenzi peste 200.00 lei
Produse noi în fiecare săpămână
Luni - Vineri | 8:00 - 17:30
Coșul de cumpărături este gol. Nu este păcat?