Coș
Coșul este gol
Coșul de cumpărături este gol. Nu este păcat?
Prin plasarea unei comenzi, cumpărătorul acceptă acești termeni și condiții de livrare a bunurilor afișate de către vânzător și confirmă că a luat acești termeni și condiții la cunoștință. Relația dintre Cumpărător și Vânzător este guvernată de acești Termeni și condiții, care sunt obligatorii pentru ambele părți. Termenii și condițiile definesc și specifică în continuare drepturile și obligațiile vânzătorului și ale clientului.
PREȚURI
În cazul în care vânzătorul notifică cumpărătorul, în termen de 24 de ore de la primirea comenzii, cu privire la modificarea prețului datorită unor circumstanțe neprevăzute, cumpărătorul are dreptul de a renunța la comandă. În cazul în care bunurile nu se află în depozitul vânzătorului în momentul plasării comenzii, bunurile vor fi facturate în conformitate cu prețurile curente valabile la data livrării către cumpărător. E-shop-ul www.gigaly.ro nu acceptă plăți în numerar și, prin urmare, nu este obligat să elibereze o chitanță EET.
DEFINIȚII
1. Vânzător - Vânzătorul este e-shop-ul Gigaly.ro, Czech Trade intermediaries s.r.o., CUI: 11758848, cu sediul în Kaprova 42/14, 11000 Praha, Cehia, înregistrat în Registrul Comerțului.
2. Cumpărător - Cumpărătorul este un consumator sau o firmă. Consumatorul este o persoană fizică care, atunci când încheie și execută Contractul de vânzare-cumpărare cu Vânzătorul, nu acționează în cadrul activității sale comerciale sau al altei activități de afaceri sau în cadrul exercitării independente a profesiei sale. Consumatorul, atunci când inițiază relații comerciale, furnizează vânzătorului doar datele sale de contact necesare pentru buna executare a comenzii.
CONDIȚII DE LIVRARE
E-shop-ul Gigaly.ro se ocupă în principal cu vânzarea de ceasuri și ceasuri deșteptătoare. Coletele sunt de obicei expediate în următoarea zi lucrătoare după primirea comenzii și sunt livrate prin Poșta Română. Termenul de livrare este de 2 - 5 zile lucrătoare. Coletele trimise pot fi urmărite cu ajutorul numărului de urmărire de pe site-ul Poștei Române. Costurile de expediere includ costurile de manipulare și ambalare, precum și costurile poștale.
POSIBILITĂȚI DE PLATĂ
Plata prețului de achiziție se face online prin card. Acceptăm Visa, MasterCard, American Express, Discover și alte carduri de plată.
E-shop-ul www.gigaly.ro nu acceptă plăți în numerar și, prin urmare, nu este obligat să elibereze o chitanță EET.
DATE CU CARACTER PERSONAL
Pentru a vă oferi serviciile noastre, trebuie să cunoaștem o parte din datele dvs. personale. Vă respectăm confidențialitatea, așa că încercăm să reducem cantitatea de date la minimul necesar și să protejăm datele împotriva utilizării abuzive. Activitatea noastră cu privire la datele cu caracter personal se supune în totalitate standardelor legale, în special Legii privind protecția datelor. În calitate de persoană fizică, trebuie să vă solicităm următoarele informații atunci când efectuați o achiziție: numele și prenumele, adresa poștală completă, adresa de e-mail. Aceste date sunt necesare pentru a vă identifica, pentru a comunica cu dvs., pentru a efectua vânzarea de bunuri și pentru a contabiliza plata dvs. pentru bunuri. Dacă achiziționați în calitate de societate, avem nevoie, de asemenea, de adresa sediului social al societății, de CUI și CIF. Protejăm toate datele pe care le obținem despre dvs. și despre achizițiile dvs. împotriva utilizării abuzive, nu le furnizăm nimănui altcuiva (cu excepția companiilor care furnizează servicii de expediere a mărfurilor sau de plată, care primesc informațiile minime despre client, necesare pentru procesarea fără probleme a unei comenzi anume) și acestea sunt utilizate numai pentru calitatea serviciilor noastre. Aveți dreptul de a ne notifica în scris, în orice moment, despre orice modificări, adăugări, solicitări de ștergere a oricăror date cu caracter personal pe care ni le-ați furnizat anterior.
RETURUL PRODUSELOR
Cumpărătorul are dreptul de a returna bunurile în termen de 14 zile, fără a indica un motiv, și este obligat să livreze bunurile pe cheltuiala sa la adresa de mai jos. Cumpărătorul este răspunzător față de vânzător doar în cazul diminuării valorii bunurilor care rezultă din manipularea bunurilor într-un mod diferit de cel impus de natura și caracteristicile acestora. Acest lucru nu se aplică în cazul în care vânzătorul nu a dezvăluit informațiile cumpărătorului în conformitate cu § 1820 alineatul (1) litera (f). Vânzătorul are dreptul la rambursarea costurilor asociate cu readucerea bunurilor la starea lor inițială. (1) În cazul în care cumpărătorul se retrage din contract, toate sumele de bani, inclusiv costurile de livrare, primite de la acesta în temeiul contractului îi sunt rambursate în același mod, fără întârzieri nejustificate, dar nu mai târziu de paisprezece zile de la retragere. Fondurile primite vor fi returnate cumpărătorului în alt mod numai dacă acesta este de acord cu acest lucru și dacă nu apar costuri suplimentare. (2) În cazul în care cumpărătorul a ales o altă metodă de livrare decât cea mai ieftină metodă de livrare oferită de vânzător, vânzătorul rambursează cumpărătorului costul de livrare a bunurilor în cuantumul corespunzător celei mai ieftine metode de livrare oferite. (3) Vânzătorul rambursează cumpărătorului costurile de returnare a bunurilor în cazul în care vânzătorul nu a notificat consumatorul cu privire la obligația de a suporta aceste costuri în conformitate cu § 1820 alineatul (1) litera (g). (4) În cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de vânzare-cumpărare, vânzătorul nu este obligat să restituie cumpărătorului fondurile primite înainte ca acesta să îi livreze bunurile sau să dovedească faptul că a trimis bunurile către vânzător.
REGULAMENTUL PRIVIND RECLAMAȚIILE
Răspunderea pentru deteriorarea bunurilor trece la cumpărător în momentul primirii bunurilor de la transportator. La primire, verificați întotdeauna coletul cu atenție pentru a vă asigura că este complet, că ambalajul nu este deteriorat și conținutul corespunde comenzii. Eventualele piese lipsă, ambalaje deteriorate etc. trebuie să fie reclamate direct la transportator în momentul primirii coletului. Vă rugăm să ne anunțați despre orice alte nereguli ale expedierii imediat prin e-mail (info@gigaly.ro), dar nu mai târziu de 48 de ore de la livrare. Bunurile sunt acoperite de o perioadă de garanție de 2 ani, care nu se aplică în cazul defectelor cauzate de uzură, manipulare necorespunzătoare sau deteriorări mecanice. Reclamația va fi soluționată fără întârzieri nejustificate, în termen de cel mult 30 de zile calendaristice de la data depunerii acesteia. Vânzătorul transmite cumpărătorului o confirmare a datei și a modalității de soluționare a reclamației, inclusiv confirmarea oricăror reparații și a duratei acestora, sau o justificare scrisă pentru respingerea reclamației. Vă rugăm să trimiteți bunurile care fac obiectul reclamației la adresa de mai jos, împreună cu comanda dvs. și o descriere exactă a defectului. Fără aceste detalii, reclamația nu poate fi evaluată și procesată, și deci va fi returnată cumpărătorului.
Exceptând cazul în care nu ați convenit cu noi altfel în prealabil, vă rugăm să trimiteți, dacă se poate, pachetul complet, inclusiv accesoriile. Vă rugăm să trimiteți bunurile returnate sau reclamate la adresa:
Czech Trade intermediaries s.r.o.,
CUI: 11758848,
Kaprova 42/14, 11000 Praha, Cehia
Soluționarea extrajudiciară a litigiilor consumatorilor
În cazul în care între vânzător și consumator apar litigii ale consumatorilor în temeiul contractului de cumpărare sau al unui contract de prestări de servicii, care nu poate fi soluționat de comun acord, consumatorul poate înainta o propunere de soluționare extrajudiciară a unui astfel de litigiu către entitatea desemnată pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor de consum, care este Autoritatea cehă de inspecție comercială.
Autoritatea cehă de inspecție comercială Inspectoratul central - Departamentul ADR
Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, Email: adr@coi.cz Web: adr.coi.cz
Acești Termeni și condiții intră în vigoare la data de 21.8.2023.
Comenzi peste 200.00 lei
Produse noi în fiecare săpămână
Luni - Vineri | 8:00 - 17:30
Coșul de cumpărături este gol. Nu este păcat?